29/6-08

Tjeenaaaa !!!!

JAPP dåå var det dags .. det som man har räknat ner till i en månad för att denna dagen ska komma ... dåå reser man en vecka till turkiet :D   alanya here i come ..

skönt att komma till mina landsmän .. mitt folk .. mitt rikiga liv ...

Som jag ska njutaaaaa riktigt ... all inclusive på köpet kan det bli bättre eller ??

SÅÅ skönt det ska vara för mig att komma bort från all skit .. Jobbet som jag är såå himla trött på har ju fått så mycket skit från chefen vet knappt om jag orkar med mer skit från honom , trött på att jag måste alltid vara tyst om saker jag vill säga.. ska citera honom " Yasemin Jag har ögonen på dig , du är ett blankt kort för mig .. jag vet inte vart jag har dig .. passa dig .. jag ser och jag hör allt "   ska börja söka nytt efter semestern .. nya krafter nytt liv ..

men såå ska jag resa nu och skita i han och alla .. ska ska kopla av sola bad och drinkar hhhahaha :D

ha det såå skönt i det tråkiga vädert för jag ska ha det skit roligt iaf ..


Lovar ska tänka på er .. kommer sakna diig viooo.. mitt hjärta ..soul mate vi hinner bara träffas den dagen jag kommer hem 1 timme sen reser du 5 veckor hur ska jag klara dig...

Sanela kommer sakna dig med älskling , mitt lilla stjärna som lyser upp min dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0