1/6-08 (Bato)

Förlåt alla att jag inte skrivit på ett tag .. Haft det lite jobbigt nu med flytt och allt .. hehe :P

Min vän gick bort i en MC-olycka ... R.I.P Bato .FYY FAN VARFÖR .
Fy vad livet kan förändras på bara en minut knappt det ,, Nu detta senaste året kan jag inte ens räkna på mina fingrar hur många det är av mina vänner som har dött .. Döden är ju inget du kan förhindra även om du vill det eller inte ,, Mår så dåligt pga av det .. Tänk er först lever man och allt är så perfekt sen ena minuten ligger man där o sen att nu kommer man dö.. vad hinner man tänka på dem sista sec som är kvar ?? tänker man eller går det såå snabbt ?? att avsluta sitt liv när man presic börjat fixa det .. det känns så orättvist
Tycker alla bör leva tills så länge man själv vill .. men men tyvärr det går inte :(
därför säger jag till alla förlåt allaoch behandla alla bra ,,.,men som jag alltid säger till mina vänner ,,.,Önska aldrig någon att dö för det e det värsta som finns ..
Här kan jag sitta och predika hela natten ,, men det går ju inte ,,


R.i.p Till alla vänner som har gått bort .. må ni vila i frid .. livet är inte lätt inte för oss som lever med sorgen i heller :(


ska lägga mig nu jobb imorgon





Önska aldrig livet av någon annan ,,, ta vara på livet och tänk på vad du gör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0