Falska folk!!

Tjaaa

som ni säkert vet så har vi människor vissa falska vänner om oss.. frågan är bara när man upptäcker dem ...
Nu har jag upptäkt 2 st .. nu vet jag vart dem finns inte i mitt liv iaf.. Falska människor ..
Jag vet vem mina riktiga vänner är och jag behöver inte fler ..
Jag kan fixa mitt liv på eget sätt inte andra som ska förstöra och göra det värre för mig .. bara säger tack o nu vet jag .. skyller i från och inte står för va dem tycker utan bara öppnar munnen om saker .. Hellre ha få riktiga vänner änn många falska ..


en sak har jag att säga jag bryr mig inte ..






you have to live your life..find your own ways..you have to learn to live..make your own decision..and don't care what people say just follow your own way..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0