20/7-08

Hejsan !!!

Jag har så mycket funderingar och saker för mig ..  Nyss flyttat men vill ändå total renovera här .. varför är en bra fråga för här är ju redan så fint säger alla ,, men jag är den personen om jag vill ha typ en mobil jag bara fastnat för så MÅSTE jag ha den .. och då har jag redan köpt den inom 1 vecka .. lika dant med allt .. samma gäller denna lägenheten .. vill lägga nytt golv , ska tapetsera en vägg som stör mig .. gadaroberna måste bort så e det .. jag tror det handlar mycket om föränderingar i livet .. jag vill ändra mig lika med lägenhet och allt .. jag har alltid varit den som köper allt direkt tänker sen .. japp när det är försent hahha typiskt mig =)

Men detta gör mig till den jag är ...


Här är lite bilder på mitt kök för det är några som frågat så här kommer dem


    Ena delen av köket


 & Den andra delen av köket




the mind can forget, but the heart remembers..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0