14/7-08

Tjjaa!!!

Fy vad livet egentligen är jävligt jobbigt ..
Ibland står man inför svåra val , val som kan ändra hela livet för en.
Man tänker och tänker  är detta rätt? gör jag fel ? tänk om jag tog fel beslut? Jag har tänkt och tänkt i dagar , egentligen har jag tänkte på detta väldigt länge men blir bara mer och mer för varje dag som går .
som sagt all skit man stoppar under mattan kan man inte gömma .. all saker man tänker på all aggresivition har jag gömmt under mattan men nu kom allt ut för jag orkade inte mer .. kan inte ta emot mer jag har öppnat mig och även öppnat mina ögon för världen .. tittat på livet , hur har jag det egentligen ?? mår jag bra ?? kan jag leva så här ??
Framtiden .. nejj det här går inte för dett är bara jag som blivit drabbad ingen annan .. jag vet man sårar kanske någon .. men hur har jag haft det då??  vem har allltid blivit sårad .. ? joo jag .. jag har levt i detta och jag orkar inte mer ,, tagit emot såå mycket .. Jag har blundat och inte insett om hur jag har det .. Om hur jag lever .. Jag har blundat men jag har alltid sett allt men som sagt det man inte vill se det blundar man för .. just det har jag gjort.. Tro mig jag vet allt allt allt .. men jag har inte velat förstå .. men nu exploderade jag ..


en sak är säker DU kan ALDRIG förändras för du är den du är.. så kom inte och säg att du har förändrats



- I rather die on my feet than live on my knee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0