Lista

Hittade en lista i en blogg som jag tänkte göra ;) Gör den ni med :)

Hur svarar du i hemtelefonen? "aaa hallå ja typ
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Hallå?" Den som ringer vet väl vem den ringer till får man hoppas.
Ringer det mycket till dig? Inte särskilt. mest mamma hahhaha
Ringer du mycket? Japp
Vem ringde du senast? Mete tror jag?
Hur mycket pengar har du? Typ hundra kronor löst sen resten på koret.
Senast kramat och när? Viio.
Antal timmar sömn inatt? Lite mycket lite.
Sov du ensam? Ja =(.
Vem sov du hos senast? Mamma
Vem sov hos dig senast? Mete
Vem vet mest om dig? Dana .
Vem vet du mest om? Dana.
Vad ser du fram emot? LÖN.
Vad vill du ha just nu? Snö!
Vem hånar du? Ingen?
Vem längtar du mest efter? Älsklingen ..
Vem vill du helst slippa? Pass
Vem stör du dig på? FInns säkert någon som man stör sig på ibland.
Vilken buss åker du oftast? 5an till gustav mitt jobb.
Vilken årstid är det nu? Vinter men känns som höst.
Är du kär nu? Ja :) .
Är du en bra partner? Det hoppas jag.
Har någon varit otrogen mot dig? jaa
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej.
Har du varit otrogen? Nej.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, det är ju min pojkvän.
Vad åt du senast? chocklad
Är du polare med grannarna? Nej.hej o hejdå bara
Har du varit utomlands? Japp.
Var är dina syskon just nu? Hemma tror jag.
Vilken tid gick du upp imorse? 9:00
Vad gjorde du kl 2 inatt? Tittade på tv kunnde ej sova :)
Vad är det första du gör på morgonen? Trycker på snooze knappen och hoppas att tiden ska gå långsamt ;).
Röker du? ja tyvärr.
Vad ska du göra efter det här? Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Nybliven mamma

Gott nytt år önskar Sandra, Liam och Daniel

2008-12-31 @ 14:33:25
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0