8/12-08

tjaaa!!!

Idag har det varit likadan dag som alla andra vakna 5.30 började 6.45 . hatar dem sömnlösa nätterna bara ligger och vrider och vänder och kollar på klockan 150 gånger typ japp detta händer mig rätt ofta pga av att jag har stora sömn problem ..men det västa av allt var att jag har sådan hemsk tandvärk såå då kunde jag ju absolut inte sova .. försökt att hypnotisera mig själv till sömns men tror ni det gick hell nooo. Det värsta med allt är att jag redan dragit ut mina 2 visdoms tänder för dem inte fick plats växer nu en ny dåå har jag fan otur av något .. dem flersta normala människorna får högt 2 mennn nejjj jag har ju bara för mkt otur ...men tidigare har jag inte ens fått ont när dem växte såå jag fattar inte ..Får nog åka in akut imorgon ,,, det dunkar i hela munnen ,,, skit irriterande seriöst asså .... Såå imorgon är det julmiddag på walmans måste ju dit med .. dåå jag säkert den dumma tandvärken fortfarande .. får väll bara be till gud att den går över ...

Och så är det bajram idag .. inte för att jag har gjort någon speciellt bara ringt min pappa .. orkar inte gå till släkten


Ciaaaa ha det braaaa på återseende


- Den ända turen jag har är otur !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0