4/12-08

Hejjj

Verkligen soorry .. har inte bloggat mkt på sista tiden men har inte haft ork till det :(
fick nyss veta att sandras son kom ut igår ,, var på tiden var 9 dagar över tiden gattis gumman till din son Liam .. Du kommer bli en underbar mamma ... älskar dig och saknar dig ,, jag kommer upp så fort jag kan ..lovar ...

aaa hur har livet för mig då?? hmm .. joo mest jobb orkar inte vara kvar men jaaa stannar ett tag tills jag vet vart jag ska ,,har ju funderat på att flytta från malmö juu såå jag ska tänka riktigt på om jag ska eller inte kanske faktiskt bäst för mig ...

hahahahha på jobbet ska vi gå lucia.. hoppas jag blir det ..hiihhihiihihih
hade varit kul


sköt om er


-Soo Soo def 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0