31/12 -08 Ny år

Hejsan alla !!!!

jag ville bara önska er alla en underbar nyår och hoppas att det nya året blir bätte ..
framgång , lycka jaaa lite allt som man behöver ..

såå ska ni hitta på något speciellt kanske ??

Jag har planerat att inte göra något .. jag tänker sitta själv och äta chips och mysa med mig själv .. orkar inte med disco och skit .. har helt växt ifrån sånt .. inte min grej längre ..
Men nadia ringde kanske hon kommer förbi :D:D

nejj nu ska jag ta och laga lite mat till mig ,,,

gott nytt år alla









fick ett fint sms från min mormor här är den :


- TYST ...Lyssna ..Det knackar på dörren ..Är det nya året som vill in ? Vi låter det vänta ett slag ..Tänker tillbaka på  året som var..Allt gott tar vi med oss..Och det som inte blev så bra , det lärde vi oss något av..Så innan vi öppnar dörren , njut av årets sista dagar .. Sen kan vi hälsa de nya året välkommen in ..Ha det gott och ta väll hand om dig och de du har omkring dig !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott nytt år på dig med pussssss

2009-01-02 @ 03:07:50
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0