30/12-08 =) snart nytt år ,skita i allt

Jag är verkligen besviken på vissa " VÄNNER " Vet i fan om man kan kalla det vänner .. falsk folk .. som leker ens vänner och sen bara snackar en massa skit om en är det vänner nejj verkligen inte .. Men seriöst så bryr jag mig inte speciellt mycket  .. sen leka sura och arga på en pga av att dem inte kan lösa konfliker o vet inte vad dem ska göra .. såå folket dåå säger man har snackat skit för att ha en anledninga att va sur för att gömma sig för problemen dem själv skapat .. men tackar Gud för min riktiga vänner ...


Dem som alltid varit vid mig sida , dem som alltid ställt upp , dem som alltid varit i mitt liv .. Dem vet vem dem är och jag älskar dem djupt ..

Andra falska folk behöver inte såna i mitt liv har andra saker att tänka på änn att lägga mitt liv på mer skit .. Fattar bara inte hur dem ens orkar lägag tid på att blanda sig i andra liv när dem själv inte ser hur dem är eller vad dem gör .. men innan man talar om folk så borde man ta ett djup blick in i sitt eget liv och titta på hur man har det.. har man det så bra själv .. ?? är man själv så perfekt ?? Varför snacka om andra då ?? inget liv kanske ??

Älskar min vänner tack att ni finns (L)  Finns änglar på jorden och det är ni



Mitt citat stämmer verkligen =)








- Lämna dig kan vem som helst göra , Men stanna vid din sida och lösa problem gör bara någon som bryr sig -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0