29/12-08

Japp såå hur har då min helg sett ut ?? njaa var ju ledig och jag har bara legat och vilat mig .. verkligen inte orkat göra något.. har haft ork men har inte kunnat för smärtan i ryggen och benet :( Aaa mamma och mormor kom över med lite mat och tog en kopp kaffe och snacka skit ,, hahahha

Och hjärtat kom och överraskade mig ,, helt oplanerat hahhah men det blev jag väldigt glad över .. fick då lite rygg massage som jag behövt ..

nejj men då var jag tvungen att jobba imorgon .. har såå ont men jag måste är så glad att lite av värken är över och att jag kan sitta nu kunnde inte det innan ..

Japp slutar 20.00 imorgon tänkte köpa mig en bingolott och se om jag har tur och vinner något :D wish me luck =)


- When you have lost something , word can't  explain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0