23/12-08

Tjenare !!!

Jag kan bara inte förstå hur snabbt dagarna går .. det var ju nyss sommar .. Jag var nyss på semester med sandra .. Men nejj det var ju faktiskt 4 månader sen .. Fattar inte vart dagarna tar vägen .. när man tänker på det minns kanppt att jag blev 18 och jag är 22 nu ...Shiit var tar det vägen ??? varför rinner tiden bara snabbt iväg ?? Känns som jag inte hinner med ,,. Nu är det verkligen på tiden att jag börjar göra allt för annars blir det försent såå snabbt som det går ..

Idag gick jag och mamma hem till mormor åt god mat och prata hahahha .. spelade bingo hahah det får vi inte glömma...
Hade sån otur ... 1a spelet var jag ett nummer från en resa till Tailand .. 2:a spelet var jag 2 nummer från en volvo ..3:e spelet ett nummer från en volvo asså snacka om irriterande .. jag som verkligen är i behov av en bil just nu ... fan hade blivit en fin julklapp hahahhaha ..

Men men mormor sa att den 30 är det stor bingo dåå ska vi spela och dåå ska jag fan göra allt för att vinna den dumma volvon för i vanliga fall brukar jag ha tur när det gäller spel hahahah =)


Aaaa dåå var det julafton imorgon vad tiden gått fort .. Ska ej göra något speciellt imorgon ,, jobbar från 12.45-21.45 ingen hitt ,,, men får vara med mina underbara boende =) kommer ha det kul .. till nyår har jag inget planerat vet inte vad jag ska göra faktiskt .... kommer jag väll på förhoppningsvis





-Sun aint the only thing shining




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på dig!

ville bara säga att jag inskaffat mig en blogg nu.

god jul på dig..

2008-12-24 @ 17:23:50
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0