21/12-08 Viio (L) Baki

21/12-08 Var den lyckligaste dagen i mitt liv ,,,
Det var den dagen då Viio förlovade sig med Baki.. Gumman är såå jävla lycklig för dig skull ,,Vet att du är lycklig och kommer att ha ett perfekt liv .. det du drömmer om och vill det kommer du få .. du är värt det bästa -- Du är den finaste ängeln i mitt liv du lyser upp min dag och jag har bara gud att tacka att du finns i mitt liv ,, Vio älskling ...Gråtar för jag älskar dig

sitter och tänker på framtiden hur det kommer att bli, det ända jag ser är hur lyckliga ni är och vilket fint liv ni får tillsammans .. men Vio glöm inte jag kommer alltid att finnas i ditt liv . och alltid att ställa upp för dig vad det änn gäller för jag älskar dig så högt på denna jorden Glöm inte vio jag finns allt och kommer alltid att vara vid din sida . (L)(L) Min Lelle .. Min Bääjss hahhahaha

Ni är så menade för varandra och jag vill er inget annat änn tur och lycka och kärlek hela ert långa liv tillsammans =) Är så glad för dem orden hela din familj sa om honom .. alla älskar honom varför ?? Joo pga att du vet vad du väljer  och därför vet vi alla att Baki är en bra person .. Jag vet att han är den bästa för dig för han kommer att göra dig lycklig men glöm inte mig * snyft hahahahha









- Det är bra du som vet när det är rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0