20/12-08

tjeeenaaa !!!

Detta citerar jag från Elita löfblads blogg hahahahahhah




SKÅNINGAR TAR ÖVER LANDET ..

Iallafall tar de över tv. Varje reklamröst, nyhetsankare, tv-värd, tv-kock...de är precis överallt! Det är jättegulligt på ett bonnigt vis, visst, men en liten textning skulle väl inte skada? På så vis skulle man kunna stänga av ljudet. jag kan inte koncentrera mig på vad som sägs, jag hör bara de skårrande R:n.  Det är som att de måste stoltsera med sin skånska extra mycket hela tiden. De ska envisas med att exempelvis säga BaWWWWWbWWWWo istället för Barbro osv.  Haha, det absolut värsta är ändå skånska tillsammans med GÄLL röst. MEN JA VI HÖR ATT DU ÄR FRÅN SKÅNE SÄNK RÖSTEN FÖR I HELVETE! Finns det värre än folk som inte har fattat att microfonen är där på kavajslaget för att de INTE ska skrika?



Är vi verkligen såna??
jaa jag vet vi kan ha grova röster för vi vågar säga ifrån ..,. det är det ryktet malmö har fått hahhaha
men att folk inte fattar hahahhahahahhaha





- Love isn't  blind...it's retarded


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0