18/12-08 + Perfekt dag =) =)

Tjaaa

Såå idag trodde jag började 2 såå jag ringer och väcker Vio som skulle ha börjat 12.50 .. Säger stig upp såå tar vi bussen tillsammans för vi skulle haft våningsmöte så jag skulle ändå fått komma in tidigare ..

Kommer in lite över 1 så vio var sen trodde vi tills mariana sa att det är jag som skulle börjat 12.50 hahahah tur jag kom in tidigare hahahahah :D

Aaa såå Våningsmötet jag fick vara sekreterare och skriva ner allt som alla sa i mun på varandra jävligt svårt ska ni veta .. hahahah ... Verkligen ett hemskt möte tog upp riktigt känsliga ämnen alla fick säga vad dem tyckte .. men vissa överdrev fööööör mycket ...
Och den som snackat mest var inte ens där .typiskt vågade inte ens komma ..

Sen såå kvällen jobbade jag Vio och safete .. Hade faktiskt en bra dag .. med en massa saker vi prata om och saker för livet ...

Tankarna just nu är lite utspridda vet inte vad jag ska skriva eller tänka hahahahah

Sen i rosengård var det ju rena kaoset .. bomber , bänningar . poliser offf vet inte vart jag ska börja hahahah ... hoppas bara det blir bättre för vi vill ha rosengård fint tills Söndag visst Viio ;)




- Genom egna handlingar lär vi andra

Kommentarer
Postat av: Nybliven mamma

ååh gumman taaack så mycket!!! =)

2008-12-19 @ 18:35:28
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: viiiiiooooooo

hahahha ÄLSKAR DIIIIGGGG. vi möts vid shell i rg söndag morgon kl 05.00 glöm inte ta med en borste med skaft för här ska det städas ahahahaha mpuuuuq

2008-12-19 @ 23:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0