16/12-08

Tjaaaaa


såå dagen började jag med att tvätta hade ganska mycket tvätt  sen kom Susan förbi innan hon skulle till jobbet ... sen ringde jag til Viio .. Frågade om vi skulle promenixa hahha jaa det ville hon tog en sväng till stan och tillbacka :D

det var faktiskt ganska skönt .. behövs ibland hade faktiskt bra konversationer :D

och roliga bilder ...  Älskar Vio över allt på denna jord ...hon kan be om en sak och jag kan ge henne mitt liv ..
 
Vio , jag älskar dig ..



                         och träffa vi Dinero

hhahahha roliga bilder ....




-Tänk på hur du vill ha ditt liv .. Ödet är i Dina händer


Kommentarer
Postat av: Nybliven mamma

jaaa, det var så skönt att allt gick så snabbt o bra som det gjorde =) jaa nu får du ta o komma upp gumman!!!!! Saknar o älskar dig med.

2008-12-17 @ 01:06:08
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0