12/12-08

Hejj !!!!

Japp sååå var det lucia firandet idag blev lille alme som blev lucia passar henne perfekt för hennes ljusa hår och hon är såå lång och vacker .. min vackra princessa :D:D
shiit vi sjöng fel och allt men det var för medans vi sjöng och alla tittade på oss så kom folk o sa kan du bara flytta lite för vi ska servera kaffe och allt ahhhhh såå arg jag blev ,,,var ju högsta ledningen där och alla aja .. över lever det med .. tur man är optimist hahahha ..

såå när jag kom hem färgade jag mitt hår .. Jaaa jag var ju tvungen fattar inte hur jag kunnat få såå mycket grått hår fyy har dragit bort det fast att det e otur ,, jaaa det är nog för all stress och all tänkande men sluta på det nu mer inshallah hahha

såå blev det  va tycks ?








-Nevermind what haters say, Ignore them til they fade away


Kommentarer
Postat av: Anonym



jag vet den är skitsexig..



vad bra att du sa det. i sådan fall kikar jag in på din blogg. akitsnygg i håret. puss på dig

2008-12-12 @ 22:01:40
URL: http://www.metrobloggen.se/gafor
Postat av: Anonym

btw. har sparat din blogg med

2008-12-13 @ 00:13:01
URL: http://www.metrobloggen.se/gafor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0