11/12-08

Tjaaaa !!!

sååå var det ingen sömn inatt igen .. klockan var 5 när jag somnade och skulle stiga upp 5.30 fyy vad jag hatar dem sömnlösa nätterna dem tar verkligen kål på mig :(

Trött som fan så gick man ändå till jobbet ... Fattade inget vad jag gjorde .. tänkte oo längtar tills min rast så att jag kan sova , men som sagt så var vi underbemannat såå jag kunnde ej ta min rast -- typiskt när det verkligen behövs :/ AJA man överlevde dagen i varje fall ... heheh ..

Gick sen hem till min Älskade Mamma (L) vi gick och handlade lite mat och dy likt .. kom sen hem till mig så lagade jag mat och pratade ,, aww älskar min mamma hade verkligen inte klarat mig utan dig .. tack mamma att du finns .. jag menar det verkligen  Jag älskar dig MAMMA ....


SÅÅ då är man ledig imorgon men måste ändå komma in till jobbet för lucian .. hoppas det blir jag en kul grej hahahh .. Vad jag älskar snöö är såå fint .. men kylan är inget jag vill ha .. hahah






-Ta vara på tiden .. denna tiden kommer inte tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0