31/8-08

Tjjaaaa!!!!

Idag har jag faktiskt bara tagit det lugnt , pakat min resväska och lagt ner allt så jag inte glömmer något tar laddar o kamera och lite stuff imorgon innan jag går bara ..
Tog mig ett bad idag med badolja Lavendel tände lite ljus och bara njöt sååå skönt verkligen vad jag behövt göra .. har bara varit stress för mig på sistonde .. Kring 9 tiden så kom vio hade slutat jobbet då vi snacka och så sista dagen  älskling .. te dua zemra ima .. hayatim

Jaaaaa då är dagen kommen ,... Dåå reser man imorgon .. Ska bli så skönt att komma bort sola  bara ta det lugnt och inte tänka på något .. Har sandra med mig :D hahahah va vi ska ha det braa ....
Kommer sakna min Lelle ... Älskar diig viiooo .. Blir så ledsen att lämna dig .. Lelle :( 
Hämnd för du lämna mig i 6 veckor hahhaha skoja
Hjärtat du vet att du alltid finns i mina tankar jag älskar dig MÄKTIGT


ses om 2 veckor










- Även stjärnan i ditt liv kan sluta lysa en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0