30/8-08

tjaaa !!

Idag kom mina vänner .. haha blev mest prat om jobbet .. alla vi jobbar på samma arbetsplats .. såå ni kan ju bara gissa hur kul vi har det på jobbet .. :D:D annat med men det är mellan oss hahahha ..

Fick jätte fina pressenter .. en korg med facemask , ljus , krämer , parfymer jaaa du vet det e sånt jag älskar
:D ohhh mina älsklingar

Iza hade gjort en tavla till mig .. en tjej som sitter döjt ner och har vingar .. jag fick rysingar i hela kroppen när jag fick den .. såå personlig den är .. det är så hon ser mig .. som en ängel hahha awww hjärtat den tavlan fångade mitt hjärta direkt
Det är den finaste persenten jag har fått i hela mitt liv ..


Bästa dagen i mitt liv kände mig så lycklig att ha alla jag älskar bredvid mig

Iza, Jennifer , vio , alme , mariana, safete  tack tack tack för att ni finns och gjort mig såå lycklig .







     Här är tavlan från iza










- Kämpa för det du vill nå , och ge aldrig upp

Kommentarer
Postat av: izzy

hej snäckan =) jag är så glad att du gillar din tavla =) kram i massor och ha en riktigt bra semster, vi saknar dig redan =)

2008-09-01 @ 14:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0