26/8-08

Då fyller man år .. ett år äldre hahah  ingen skilnad ..
Satt idag och funderade över vart jag kommit i livet ? som svar på den fråga så vet jag inte .. känns som jag är på samma plats hela tiden och inte förändras men det har jag ...
Och jag har kvar mycket som jag ska göra .. jag sa vara med mina vänner och göra saker .. börja plugga och bli till något jag vill ... jobba först lite i danmark  fixa lite mer pengar .. sen börja plugga till socionom .. det är drömmen .. Sen leva lite göra saker med vänner .. och jag ska sluta lova saker jag inte kan hålla .. och det har gått bra ...

Hade min kära familj här hade det trevligt  Älskar er tack för ni finns ..

Vio kom till mig . såg att min telefon hade kommit så vi ringde till expert dem hade 1 kvar så vi tog taxi dit :D:D  W980i 8gb  vem säger nej kanske dyr 4999 men va fan man är ju värd det .. vio köpte en nokia n95 6500 jaaa vi måste Lelle ..


 vem kan motstå den??





-Lev idag för imorgon kan det vara försent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0