14/8-08

Tja!!!

Dagarna bara springer förbi en och man vet inte vad man gjort .. egentligen är det faktiskt syn att det blir så för man lever som sagt bara en gång .. man borde vara rädd om dagen och gör denna dagen till ett minne .. man väljer livet själv och hur man ska leva det ,.. om man inte har viljan till att göra något så blir det så .. tragiskt men sant

Men jag har i varje fall bestämmt mig att göra något åt livet .. därför ska jag säga upp mig och hitta ett bättre jag där man bli uppskattad och får bättre lön .. inte en massa skit snack bara ...

Och börja göra nåt åt allt tråkigt som händer .. festa är som sagt inte min grej .. men har man bra vänner som jag har så kan man alltid hitta på något kul =)



-Fånga dagen !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan ju dra ditt ass upp till mig =)

2008-08-20 @ 18:52:09
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0