30/4-08

Idag fyllde min moster år,,Grattis hjärtat =)   Gick dit med släkten .Satt och pratade och hade det kul ..

Blev så förbannad på vägen hem . som sagt så var det ju vallborg idag och alla ungdommar dricker o blir fulla .. Hatar sånt .. Varför ska man behöva göra det ?? vad vinner man på det ?? kul grej kanske öööö nejj ,..men iallafall det jag ville komma fram till är att .. jag körde som vanligt skulle hem , då står det en massa folk mitt i gatan och har värsta komversationen .. jag tutar ...ingen reaktion ... sen svär de åt mig.. människor tänk lite ,,, fan tänk folk som inte hade sätt dem man går inte mitt på en gata när man är så full ..


älskar citat och dikter så jag ska börja lägga upp lite då o då ...






Försök att acceptera det du inte kan förändra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0